Zadzwoń do nas: +48 71 361 79 33 lub +48 506 569 269

Informacja dot. kosztów zaliczki od 01.04.2022r.

Data publikacji: 8 stycznia 2022

W odpowiedzi na zapytanie gdzie można zapoznać się z dokumentami SM Telbud informujemy , że jesteśmy w trakcie realizacji umowy na temat stworzenia nowej strony internetowej SM Telbud. Strona miała być gotowa do grudnia 2021r. lecz ze względu na chorobę informatyka / covid / przesunęła się o okres kwarantanny / 14 dni /. Postaramy się uruchomić stronę na początku stycznia 2022r.   Za utrudnienia przepraszamy.

W uzasadnieniu kosztów zaliczki na bieżące utrzymanie budynku uprzejmie informujemy, że Zarząd i Rada Nadzorcza zmuszona była na wniosek lustratora Spółdzielni wydzielić tzw. „pożytki ” do dyspozycji Walnego Zgromadzenia po roku obrachunkowym Spółdzielni. Oznacza to,  że nie możemy jak dotychczas dopłacać Państwu tych pieniędzy do Kosztów Zarządzania i Administrowania jak było to do tej pory.
W związku z tym  Uchwałą Rady Nadzorczej  nr 22/10/12/2021 z dnia 10.12.2021r. te pieniądze będą gromadzone z przeznaczeniem na remonty i eksploatację  Waszych nieruchomości. / Wesoła 50/ Gajowa31 /, /Gajowa 33-41/, /Jagiellończyka 46/Niemcewicza 26/.

Jednocześnie informujemy ,że oprócz wynagrodzenia Prezesa Zarządu ( 3/4 etatu ) i 1 pracownika – Administratora,  koszty Zarządzania i Administrowania zawierają diety członków Zarządu i Rady Nadzorczej , sprzątanie biura, materiały biurowe, szkolenia i świadczenia pracownicze , usługi prawne, pocztowe, telekomunikacyjne, informatyczne, usługi księgowe / firma zewnętrzna /, bankowe, ubezpieczenia, podatki i opłaty , koszt wynajmu lokalu biurowego , oraz niewielki zapas tzw. fundusz zasobowy, który umożliwi nam przetrwanie tegorocznych podwyżek. Wszystkie trzy nieruchomości mają obecnie jednakową stawkę na koszty zarządzania i administrowania. Wszystkie nieruchomości mają także pożytki ujęte na osobnych kontach od dnia 1.04.2022r.